dan pada akhirnya

dan pada akhirnya, saya tau siapa sahabat saya

dan pada akhirnya,saya sadar dia bukan teman yang baik untuk saya

dan pada akhirnya,saya hanya bisa berkata “cukup tauu!”

dan pada akhirnya,saya melihat siapa yang betul betul niat menolong saya

dan pada akhirnya,saya kembali ke orang tua saya

dan pada akhirnya,merekalah yang slalu ada buat saya

dan pada akhirnya,mereka slalu tau apa yang terbaik untuk saya

oh dear ayah,dear mama.

AKU SAYANG KALIAANNN !!!!

I CANT LIVE WITHOUT BOTH OF YOUU.

Leave a Reply

